Sanidade, en resposta ao BNG, recoñece que o novo Hospital de Vigo é privado

Adán fala cos traballadores concentrados no Parlamento minutos antes do debate con Rocio Mosquera

En resposta a unha pregunta do BNG sobre a situación dos traballadores de mantemento do Meixoeiro formulada pola deputada, Carme Adán, a conselleira de Sanidade afirmou que “ dependerán da decisión” da concesionaria do novo Hospital de Vigo

Adán sinala os traballadores na Tribuna pública

Pleno.- A parlamentaria do BNG, Carme Adán lamentou que unha vez máis, a conselleira de Sanidade defenda  os intereses privados antes que os postos de traballo e a saúde dos pacientes.

Adán, lembrou que os traballadores e traballadoras de mantemento do Hospital Meixoeiro de Vigo iniciaron unha folga o pasado 17 de novembro, tras coñecer “pola prensa” que os seus postos de traballo poden desaparecer pola “reestruturación da área sanitaria de Vigo”.

Os traballadores/as afectados presentes no debate parlamentario

A parlamentaria deu a benvida a unha representación dos traballadores que seguían o debate dende a tribuna pública da Cámara galega e comunicou á conselleira de Sanidade que a súa resposta tamén chegaría ao resto dos traballadores concentrados nas inmediacións do Parlamento.

A nacionalista explicou que algúns dos afectados levan “ata 25 anos” traballando no servizo de mantemento do Hospital Meixoeiro de Vigo e acusou a Rocio Mosquera do posible risco que poden correr os pacientes por unha folga “lexitima” dos traballadores. Cómo vai a garantir a consellería de Sanidade estes postos de traballo ou existe algún interese que descoñecemos para non mantelos “polos seus compromisos coas empresas adxudicatarias do novo Hospital de Vigo” preguntou a nacionalista.

Rocio Mosquera fala de despidos e as bancadas do PP aplauden á conselleira.

Carme Adán lembrou que o Partido popular vigués apoiou aos traballadores e traballadoras polo que volveu a preguntar á titular de Sanidade qué vai facer cos postos de traballo de mantemento industrial ante o peche de quirófanos ou problemas cos afectados por un tratamento de diálise, porque a “responsabilidade, recalcou, é súa” non do colectivo que exerce o dereito lexitimo de folga.

A conselleira afirmou que “non son empregados do Servizo de Saúde” porque pertencen a unha empresa externa e cando se poña en marcha o futuro hospital de Vigo, Álvaro Cunqueiro, de próxima inauguración, “a nova concesionaria do Hospital asumirá o seu mantemento” pero non o do Meixoeiro nin do Nicolás Peña. O persoal dependente do Servizo Galego de Saúde, engadiu Mosquera, pasará a desenvolver o mantemento do Meixoeiro de Nicolás Peña porque non imos “duplicar o persoal.

Rocio Mosquera responde á deputada Carme Adán

Na quenda de réplica, a nacionalista asegurou que as palabras da conselleira confirman que o novo Hospital de Vigo “ é privado” e a maiores, dixo, tamén nos ven de confirmar que os traballadores do SERGAS dependerán da concesionaria, “esa empresa que vai ter un 8% de beneficios empresariais”.

Na súa resposta, vostede mostrou unha “grande insensibilidade” coas 45 persoas ás que lle acaba de confirmar que nin sequera van ter a mínima posibilidade de conservar o seu posto de traballo porque, segundo as súas propias palabras, remarcou Adán, “non sabemos o que vai pasar coa concesionaria do novo Hospital de Vigo”, hospital que todos os galegos e galegas imos pagar durante anos.

A parlamentaria lamentou que mentres a conselleira confirmaba a falta de compromisos para garantir os postos de traballo, as bancadas do Partido popular aplaudiran a intervención da titular de Sanidade.