GZ precisa forzas políticas cos pés e o corazón no país porque as solucións non van vir de fora

Xavier Vence, portavoz nacional

“Galiza precisa máis ca nunca unha forza política propia que presente unha estratexia centrada nos problemas dos galegos e das galegas como obxectivo prioritario, estratexia que non nos vai dar ningún gabinete da Universidade Complutense”.

O portavoz nacional, Xavier Vence, subliñaba así a aposta do BNG por conformar unha alternativa “forte” arredor dun proxecto nacionalista e transformador como alternativa “aos gobernos corruptos e centralistas” do PP.

Neste sentido, Vence puxo en valor o proceso de asembleas abertas posto en marcha polo Bloque por todo o país, para ampliar a base social do nacionalismo e sumar a todas as persoas e colectivos que queiran participar na elaboración do programa e das candidaturas aos comicios locais “cunha perspectiva de país”, unha apertura a toda a cidadanía que se explicita baixo a fórmula de BNG-Asambleas Abertas.

“Os problemas de Galiza só poden resolverse cunha alternativa política que teña os pés na terra e o corazón neste país”, recalcou Vence.

Igualmente a preguntas dos medios de comunicación, o dirixente nacionalista reclamou ao PP e ao PSOE que se teñen vontade real de acabar coa corrupción “poñan fora de circulación política aos corruptos forzando a dimisión dos imputados por casos de corrupción” e, sobre todo, que adopten medidas que acaben “coas fontes de corrupción como é a privatización de servizos públicos e esa maneira de contratar con nocturnidade e sen transparencia nin publicidade como fai a Xunta”.

“O resto e simplemente facer que se fai, unha simple actuación cara a galería”, concluíu.