O BNG pide ampliar a Rede Natura e destinar fondos para a súa protección

Ana Pontón

Ana Pontón defendeu preservar os espazos naturais de grande interese e valor ambiental e pediu un cambio de rumbo na “política de destrución” medioambiental do Partido popular

Ana Pontón na comisión de Medio Ambiente

A deputada do BNG, Ana Pontón defendeu hoxe unha Proposición non de lei para garantir a preservación e diversidade biolóxica da Rede Natura así como a súa ampliación e fondos para a súa sustentabilidade.

O Partido popular votou en contra da iniciativa nacionalista asegurando “que non é un problema de tamaño” ao que a deputada respondeu que Galiza pode contar con máis espazos protexidos e deixar de estar a cola nesta materia.

Na defensa da iniciativa, Pontón recalcou que non existe “preocupación ” por parte do Partido popular para a protección do territorio e conservación do Medio Ambiente como elementos de calidade de vida en Galiza. Mentres o Estado español conta cun 28,26 % de superficie en Rede Natura, Galiza sitúase no 12,22%, moi por debaixo da Unión europea, “temos capacidade, potencialidade e un medio ambiente moi singular” e a pesar desas condicións, o “PP segue coa súa política de destrución do noso país”.

Pontón criticou a “lasitude” dos criterios do Partido popular para impedir a ampliación da Rede Natura e lembrou o compromiso do Presidente da Xunta no ano 2019 para iniciala, “vostedes non teñen criterio porque esta cuestión non lles interesa”, sentenciou.

Asemade, tamén aludiu á memoria económica con fondos para a Rede Natura á que se referiu o portavoz do Partido popular, José Santiago Freire na súa intervención, cando en realidade, dixo a nacionalista, este Goberno sitúa “na marxinalidade” nos orzamentos os recursos destinados á Rede Natura.

Finalmente, a parlamentaria do BNG afirmou que o PP segue poñendo en marcha políticas destrutivas de medio ambiente e , na súa oponión,o Plan director aprobado constata o fracaso da xestión da Rede Natura, “seguen teimudamente tropezando na mesma pedra para desgraza deste país”, concluíu.