Montse Prado afirma que o PP quer para Galiza o Sistema sanitario norteamericano

Prado exhibe no estrado o cartaz en defensa da Sanidade gratuíta

A deputada defendeu unha moción para derrogar o copago dos medicamentos a enferm@s crónic@s. O PP  rexeitou a proposta nacionalista

Montse Prado

Pleno- A deputada, que principiou a súa intervención exhibindo dende o estrado un cartaz co lema “ O Copago Mata, pola defensa da Sanidade Gratuíta na Sanidade Galega” preguntou ao Partido popular se ten previsto aplicar en Galiza o sistema sanitario norteamericano ao que acceden só os que teñen cartos deixando fora ás persoas con máis dificultades.

Asemade, acusou ao Partido popular de aplicar “un imposto á enfermidade” de maneira “inhumana, inxusta e criminal” e lembrou que o BNG reclamou do Goberno galego “derrogar o copago dos medicamentos dispensados en boticas hospitalarias aos doentes con patoloxías crónicas” non hospitalizados. Por outra parte, negou que os alcaldes nacionalistas que se pronunciaron en contra desta medida a utilicen por “demagoxia” como afirmou o portavoz do PP, Miguel Santalices.

A nacionalista preguntou por qué o Goberno galego “non fai un pouquiño de demagoxia e se ocupa dos enfermos e enfermas de Galiza”, e animou ao PP a deixar de ser “correa de transmisión do capital” que machuca aos de abaixo amosándose “servil” cos poderosos.

Para o PP, só hai que pagar “catro euritos”

Prado criticou a escenificación do portavoz popular da que dixo, resulta grotesco o seu ton cando afirma que “soamente son catro euritos”. A deputada manifestou que dende que goberna o PP, “todo o mundo paga máis” nos medicamentos que eliminaron do catalogo multiplicándoo de prezo, nas as próteses, no transporte sanitario, a luz, o gas.... Quén pensa nas familias dos pensionistas e nas persoas que están no paro? preguntou.

Prado exhibe no estrado o cartaz en defensa da Sanidade gratuíta

A deputada negou que as novas medidas do Goberno galego “sexan máis equitativas” e vista está dixo, porque os impostos son máis inxustos coas persoas que menos teñen.Vostedes, “impuxeron un imposto á enfermidade e cambiaron os dereitos por beneficencia”, por escolla ideolóxica.

Montse Prado criticou que o PP utilice a Radio e Televisión de Galiza, para “silenciar”, sistematicamente “a rebelión contra o copago sanitario” e a “caverna mediática” que oculta a realidade das persoas enfermas, agora castigadas con novos repagos.

Finalmente, a deputada lamentou o voto desfavorable do Partido popular á moción nacionalista e anunciou que o BNG seguirá loitando naqueles foros nos que ten representación contra un imposto, reiterou, “inxusto, inhumano e criminal”: