Prado: “ O PP impón un novo imposto á enfermidade”

A deputada do BNG, Montse Prado cualifica de “roubo” o copago de medicamentos a doentes crónic@s e pide que non se aplique a medida en Galiza, proposta que o PP rexeitou

Montse Prado na Comisión de Pesca

A portavoz de sanidade do BNG, Montse Prado reclamou hoxe, a través dunha Proposición non de lei, derrogar a resolución que fixa un novo copago para medicamentos dispensados a través das farmacias hospitalarias e destinados a doentes crónicos afectados de enfermidades crónicas como o cancro, leucemia, tumores, hepatite ou dexeneración muscular.

Na defensa da iniciativa, a nacionalista afirmou que con esta medida o “Partido popular impón un imposto á enfermidade” e cualificou de “inxusto, inhumano e indigno” que un goberno decida facer caixa a costa dos máis desfavorecidos e seguir engordando á banca e aos poderosos.

Prado reclamou non aplicar esta medida en Galiza e seguir o exemplo doutras comunidades, mesmo gobernadas polo Partido popular, que xa anunciaron o seu rexeitamento a aplicación da resolución que modifica as condicións e establece un novo copago para medicamentos.

Para a deputada, unha vez máis o Parido popular en Galiza resulta un “alumno aventaxado” do goberno de Rajoy asumindo sen dilación as medidas ditadas dende Madrid, o Goberno galego é sumiso as directrices do goberno central aínda que sexa en contra dos intereses, neste caso, dos enfermos e enfermas galegas, sentenciou a deputada.

Asemade, a parlamentaria reiterou que resulta “mesquiño” provocar tanto sufrimento e acusou ao Partido popular de “levar ao abismo” a miles de persoas e ao desmantelamento a sanidade pública, “vostedes, dixo, son responsables” porque as decisións non son números nin balances, “afectan a seres humanos con nomes e apelidos”.

Prado criticou que o PP considere irrelevante o “novo repago” situado no 10% do custe cun límite de 4,20 euros para os fármacos de doentes non hospitalizados e non repare nos miles de millóns destinados a salvar á banca e especulación a costa da maioría da poboación, “ vostedes, non teñen límite” e por riba, engadiu, argumentan que a intención non é recadatoria.

Solidariedade mal entendida

A deputada tamén aludiu a intención do Partido popular de introducir na sociedade o discurso da solidariedade en tempos de crise e puxo como exemplo algúns programas de televisión destinados a recadar fondos para familias necesitadas. En opinión da parlamentaria este tipo de iniciativas mediáticas son utilizadas polos gobernos que seguen aplicando recortes en servizos sociais e logo piden que sexa a cidadanía a que “arrime o ombro” para converter en solidariedade “mal entendida” e beneficencia o que deberían ser dereitos sociais amparados polos gobernos.

A portavoz de sanidade do BNG lamentou que o Partido popular votara desfavorablemente á iniciativa nacionalista que buscaba non aplicar en Galiza o novo copago de medicamentos de doentes crónic@s.