O PP rexeita pedir a transferencia dos aeroportos galegos

Pleno- A deputada do BNG, Ana Pontón defendeu hoxe unha Proposición non de lei con tres apartados dos que dous foron aceptados por unanimidade e un terceiro, o relativo á transferencia da competencia aeroportuaria a Galiza, non prosperou por votar en contra o Partido popular.

Na súa intervención, a deputada denunciou a “falta de vontade do Goberno galego e a inacción da Xunta” para potenciar as posibilidades de futuro dos aeroportos galegos

A proposta do BNG reclamaba, mentres non se produza a transferencia, retomar a coordinación de todas as administracións no seo do Comité de Rutas para planificar o mapa aéreo nos anos 2013 e 2014 así como unha posición de consenso da Xunta de Galiza.

Conexións con todo o mundo

Asemade, outro dos puntos aceptados hoxe por unanimidade é o referente a garantir as conexións cos grandes sistemas aeroportuarios que permiten as conexións con todo o mundo incrementando as conexións internacionais directas e de maneira especial as transoceánicas onde a diáspora galega ten unha forte presenza.

Potenciar o tráfico de mercadorías, apoiar unha estrutura estable de operación de transporte aéreo, garantir a seguridade en condicións óptimas e deseñar e dotar dunha rede de conexións intermodal entre os tres aeroportos galegos, puntos incluídos na proposta nacionalista, tamén foron aprobados hoxe por unanimidade na Cámara galega.

O BNG seguirá reclamando as competencias para os aeroportos galegos.

A deputada do BNG agradeceu o apoio á iniciativa pero salientou que o “realmente importante” nesta materia é o “papel que lle confire o Estado aos aeroportos galegos”.

Neste sentido, reiterou que é necesario seguir facendo política co fin de poñer aos aeroportos galegos ao servizo “do país” non só garantindo a mobilidade senón tamén converténdoos en “axentes económicos”.

A parlamentaria manifestou que estamos nunha grave crise económica e “non podemos permitirnos o luxo de prescindir de elementos de dinamización económica”.

Aeroportos galegos dinamizadores da economía

En resposta á intervención do Partido popular, Pontón afirmou que o PP pretendía coa súa emenda que o BNG avalara o actual traballo do Ministerio de Fomento e nós, dixo, estamos abordando unha cuestión de fondo que vostedes queren trivializar, “a política de subvencións do PP ás aerolineas foron un fracaso” recoñecido polo propio Núñez Feijóo que as cualificou cun suspenso.

Dende o BNG, consideramos que os aeroportos galegos son “unha cuestión de país” e por iso, anunciou, seguiremos reclamando as competencias nesta materia a través do artigo 150 punto 2.

A transferencia das competencias, “non van a prexudicar a Galiza” o que si a prexudicou, criticou, foi a política centralista destinada a beneficiar ao aeroporto de Madrid, con grandes investimentos e centralizando liñas, nós, concluíu, propoñemos “modernizar os nosos aeroportos” e poñer en prácticas políticas como aos dos aeroportos que funcionan ben.