Denuncia da Fiscalía a NGB: Jorquera lembra que o PP reformou a lei á medida dos directivos

O candidato do BNG á presidencia da Xunta de Galiza, Francisco Jorquera, lembra -ante a denuncia da Fiscalía presentada contra directivos de Novacaixagalicia- que o PP reformou a Lei de Caixas, co apoio do PSOE, para garantir a continuidade dos máximos órgaos de dirección no seu cargo (toda a asemblea xeral e todo o consello de administración).

“O PP consentiu que os máximos directivos das caixas continuasen nos seus cargos despois da fusión, por un prazo de 3 anos. Para iso reformou a Lei de Caixas”, lembra Jorquera. “Isto supuxo un aval a persoas que agora sabemos, sempre de acordo coa Fiscalía, que supostamente cometeron actos fraudulentos e ilegais que afectaron o patrimonio das caixas”.

Sobre a demisión de Mauro Varela: era o mínimo que podía facer despois de lle faltar o respecto ás e aos afectados polas preferentes

Para o líder nacionalista, está ben que a Fiscalía investigue e depure eventualmente as responsabilidades que caiba estabelecer no ámbito xudicial, mais identicamente importante é que se “diriman tamén as responsabilidades políticas”.

Nese sentido, aseverou que “é máis importante que nunca” que se constitúa a Comisión de Investigación no Parlamento galego que o BNG vén demandando desde hai meses.

“Nela quen debe comparecer en primeiro lugar é o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, pola súa obvia responsabilidade na non tutela das caixas de aforro, na súa bancarización e na permanencia de directivos nos seus cargos máis alá do que inicialmente estaba previsto na lexislación”, conclúe Jorquera.

Sobre a demisión de Mauro Varela

O candidato nacionalista avaliou tamén a demisión de Mauro Varela.

“É unha noticia da que nos congratulamos. Penso que era o mínimo que podía facer despois de terlle faltado ao respecto ás e aos afectados pola estafa das preferentes”, dixo Jorquera, quen agarda que de todos os xeitos “o señor Varela teña que comparecer perante a Comisión de Investigación que se constitúa no Parlamento”.