O BNG participa na manifestación de Vigo polos dereitos de gais, lesbianas, bisexuais e transexuais

v\:* {behavior:url(#default#VML);}

mso-pagination:widow-orphan;

font-size:10.0pt;

font-family:"Times New Roman","serif";}

O BNG fai un chamamento á cidadanía  a participaren na manifestación polos dereitos de LGBT  o vindeiro sábado día 28 ás 19.30hs  en Vigo baixo o lema: "Liberdade sen recortes"

A portavoz de política de Igualdade do BNG, Carme Adán rexistra unha  proposición non de lei sobre medidas a impulsar polo Goberno galego para garantir os dereitos das persoas lesbianas, gais, bisexuais e transexuais(LGBT).

No texto,a  deputada avoga por derribar obstáculos que impiden a plena realización dos dereitos das persoas con diferente orientación sexual centrando os esforzos en tres aspectos fundamentais: educativo, medios de comunicación e  ámbito da saúde.

Contra os discursos discriminatorios nos medios de comunicación e as reformas lexislativas, “regresivas” impulsadas polo Partido popular, coa complicidade de asociacións antiabortistas, Igrexa Católica e colectivos que reclaman un modelo de sexualidade e familia tradicionais, a parlamentaria nacionalista  manifesta a necesidade de "eliminar prexuízos que conducen a discriminación e violencia”.

Ademais, Adán, fronte ás declaracións públicas de diferentes membros da Igrexa Católica contra o matrimonio homosexual, reclama o mantemento dos dereitos, entre eles este, que garanticen a igualdade entre as persoas.

A nacionalista, autora da inciativa e membros da dirección do Bloque Nacionalista Galego participarán na manifestación do  sábado, día 28  ás 19.30hs na cidade de Vigo baixo o lema "Liberdade sen recortes" para reclamar medidas que garantan os dereitos das persoas lesbianas, gais, bisexuais e transexuais.