BNG-AA, única forza capaz de presentar en toda GZ alternativa nacionalista de esquerda ao PP o 24M

Reunión do Consello Nacional

O Consello Nacional do BNG aprobou na reunión de hoxe os obxectivos políticos de cara aos comicios municipais do 24 de maio aos que se presenta reivindicándose como a única forza capaz de ofrecer unha alternativa nacionalista e de esquerdas para derrotar ao PP en todo o país, fronte a outras opcións que apenas se presentan nun puñado de concellos.

“Vamos estar cubrindo en termos de poboación máis do 90% do país, é dicir, que a práctica totalidade dos galegos e das galegas van ter oportunidade o 24M de coller unha papeleta que representa un proxecto de esquerdas e nacionalista que é BNG-Asembleas Abertas”, en palabras do portavoz nacional, Xavier Vence.

Con 240 candidaturas xa aprobadas ou en avanzado proceso de elaboración, o Bloque continúa avanzando na conformación das listas. “O BNG xoga na primeira liga, na liga de ser unha alternativa ao PP en todo o país, ofrecendo a cidadanía un proxecto político común con alternativas e propostos concretas para cada concello pero cunha visión global de país”, explica Vence.

Neste sentido, para o Bloque as eleccións municipais teñen unha importancia en clave local, -“para construír concellos ao servizo da cidadanía”-, pero van máis aló. Son un “chanzo” nun proceso máis amplo que debe concluír desaloxando ao PP do goberno da Xunta “cunha alternativa nova que permita pasar a páxina negra do PP”, subliñou.

Vence enumerou os obxectivos políticos para as eleccións do 24 de maio. Certificar a recuperación electoral do BNG, evidenciar ante a cidadanía que o Bloque é a única forza política nacionalistas de esquerdas con implantación en todo o territorio. Ademais, “consolidar a representación nas grandes cidades e nos concellos nos que se está gobernando e obter presenza en todas as comarcas”.

Igualmente, a formación nacionalista se fixa como obxectivo aproveitar os comicios locais para “consolidar” o proxecto político e organizativo do BNG en todos os concellos, renovando a base social do nacionalismo “como estamos facendo a través do proceso das asembleas abertas”, indicou Vence. “Estamos incorporando a moitas persoas ás candidaturas que serán a base futura do proxecto nacionalista por todo o país, incluíndo xente nova”,concluíu. O Consello Nacional tamén avanzou na elaboración da estratexia de campaña electoral, “cunha imaxe renovada”.