Prado pide "reprobrar" a Carmen Fraga e ao PP por ir contra os produtos galegos do mar

O BNG solicitou no Parlamento galego a "reprobación" de Carme Fraga e do Partido popular por propoñer en Europa eliminar das etiquetas a procedencia dos produtos do mar

A portavoz de Pesca do BNG, Montse Prado denunciou que, a normativa impulsada polo PP no Parlamento europeo “legaliza a competencia desleal co sector extractivo galego” e elimina o dereito dos consumidores/as á información

A Proposición non de lei do BNG, defendida pola deputada nacionalista, Montse Prado para “reprobar” a eurodeputada, Carme Fraga e ao Partido popular pola súa proposta en Europa de eliminar a obrigatoriedade da orixe dos produtos derivados do mar nas etiquetas, foi rexeitada hoxe polo Partido popular na Comisión de Pesca celebrada no Parlamento galego.

Oposición do BNG no Parlamento Europeo á iniciativa de Carmen Fraga

Na súa intervención, a parlamentaria nacionalista pediu a “reprobación” de Carmen Fraga por defender, no Parlamento europeo, unha proposta que, ao seu xuízo, representa a “legalización da competencia desleal co sector extractivo galego” e lembrou que o BNG na Cámara europea amosou a súa oposición a unha iniciativa que “prexudica gravemente os intereses galegos” polo que instou ao Goberno galego a iniciar as xestións necesarias co Goberno español para restablecer a procedencia dos produtos derivados do mar, iniciativa que tamén foi rexeitada polo Partido popular.

Para a deputada , non é de recibo que unha representante “galega” en Europa, “deserte da súa responsabilidade con Galiza” e actúe “ao servizo doutros intereses e países” polo que reiterou que esta actuación “debe ser reprobada”.

Prado manifestou que as consumidoras e consumidores teñen dereito a coñecer a orixe dos produtos que adquiren e reprochou ao portavoz de Pesca do Partido popular, José Manuel Balseiro, restar importancia a eliminación desta información, “ moi nos tememos, dixo, que o sector do mexillón galego chegue a coincidir con vostede” cando están a realizar un “esforzo ímprobo” por dignificar un produto de excelente calidade de orixe galego.

A deputada insistiu en denunciar o que considerou un dobre problema: o dereito dos e das consumidores a contar coa información necesaria e o dereito a vivir “dignamente” de todas aquelas persoas relacionadas co sector extractivo galego.