O PP non retira a sanción ao gandeiro cuxa vaca deixou bosta nunha pista rural

Tereixa Paz dixo que se en vez dunha vaca fora un touro para unha corrida á que asistira Mariano Rajoy “non pasaría nada”

Vacas galegas

A parlamentaria do BNG, Tereixa Paz reclamou hoxe paralizar a sanción a un veciño da parroquia rural de Enfesta ao que lle foi aplicada a ordenanza municipal de Residuos do concello de Santiago de Compostela.

Os feitos aconteceron o pasado verán cando un gandeiro foi sancionado polas deposicións das súas vacas nas pistas da concentración parcelaria da aldea de Enfesta onde está ubicada a súa explotación gandeira, “750 euros segundo a ordenanza municipal de animais domésticos do concello de Santiago”.

Nas últimas semanas, explicou a deputada, o gandeiro recibiu unha nova notificación con outra sanción polos mesmos feitos. En opinión da nacionalista, resulta unha clara “persecución” contra este gandeiro e a súa actividade profesional.

A parlamentaria tamén recriminou que as administracións amparen o “abuso de poder” por parte do denunciante que é policía local no concello de Santiago e pretende dirimir con estas denuncias a “súa zunia persoal contra este gandeiro”.

Tereixa Paz considerou que a aplicación da ordenanza municipal, “urbanícola”, criminaliza os gandeiros cuxas vacas teñen “o habito de deixar bostas polo camiño”. Para a deputada, a preocupación do consello debería centrarse “na presunta corrupción” municipal e non en perseguir a quen só pretende vivir do seu traballo.

A parlamentaria lamentou o voto en contra do Partido popular a retirar a sanción e asegurou que no caso de ser “un touro de lidia destinado a participar nunha corrida para deleite de Rajoy, Feijóo e Pachi Lucas” seguramente non habería sanción aínda que os excrementos foran depositados na praza do Obradoiro.