Montse Prado alerta de novos copagos na Sanidade e comina á conselleira a falar coa cidadanía

Montse Prado formula a pregunta á conselleira de Sanidade

A parlamentaria formulou unha pregunta ao Goberno sobre a privatización da sanidade pública galega

Montse Prado formula a pregunta á conselleira de Sanidade

A deputada do BNG, Montse Prado denunciou hoxe, a través dunha pregunta parlamentaria, a “sistemática privatización da sanidade pública galega” que enmarcou dentro das principais prioridades do Partido popular.

A deputada criticou que a conselleira se relacione exclusivamente cos “profesionais que lle regalan a orella” polo que suxeriu que tamén fale cos que a apupan en Ferrol ou Ourense e cos que sairán hoxe a rúa para defender a sanidade pública galega contra os continuos recortes do Partido popular.

“Non sega vostede, dixo, falando só cos selectos escollidos, na súa maioría masculinos”, fale con todos e todas e escoite as protestas como as que se van producir dentro duns minutos nas rúas galegas.

Vostedes, afirmou, actúan como “liquidadores e exterminadores da sanidade pública do noso país”, durante os últimos anos levan aplicando todo tipo de medidas que afondan nese demantelamento, “implantación de copagos, derivación de menores a centros privados, taxas de reposición” e agora, o Comité de sabios recomendan novos copagamentos para os servizos públicos.

A deputada lamentou que a conselleira asuma os ditados de Madrid sen cuestionar as graves consecuencias das medidas para todos os galegos e galegas, “persisten no seu empeño privatizador e na conflitividade nos centros sanitarios”.

Prado aludiu ao conflito laboral de Povisa onde os traballador@s iniciaron unha folga que se viron obrigad@s a aprazar polo impedimento da empresa a exercer este dereito, “a Inspección de traballo mira para outro lado e a titular de Sanidade tamén”, recalcou.

A parlamentaria tamén se referiu ao deterioro das instalacións sanitarias entre as que destacou os problemas de estrutura do Hospital do Meixoeiro, a ampliación do Hopital do Salnés sen data para a súa ampliación ou a aprobación da xestión clínica, “as costas dos profesionais”.