Os datos da EPA constatan o "rotundo fracaso" da política laboral da Xunta

A portavoz de Traballo do BNG, Montse Prado pide “responsabilidade política ao Goberno” contra o drama de miles de galegos e galegas desempregad@s.

Ante a publicación dos datos da Enquisa de Poboación Activa (EPA) do primeiro trimestre do ano, a portavoz de Traballo do BNG, Montse Prado afirma que o incremento do desemprego en 10.000 persoas máis en Galiza “constata o rotundo fracaso das políticas laborais aplicadas pola Xunta”.

A parlamentaria nacionalista pide “responsabilidade política” ao Goberno galego para defender os intereses “do noso país” rexeitando “a invasión de competencias”.

Existe “unha emerxencia nacional en Galiza” que se agrava día a día como reflicten os datos do desemprego e a “grave crise económica”, asegura, afecta a sectores produtivos estratéxicos para o desenvolvemento galego, o pequeno comercio, o naval, o sector lácteo ou o pesqueiro “viven o peor momento da súa historia”.

A parlamentaria do BNG reproba as políticas do Goberno do Estado e da Xunta porque deixan en Galiza “un millóns de desocupados, taxas de desemprego alarmantes e as pensión máis baixas do Estado”.

Prado salienta que os colectivos de mozos e mozas, mulleres e desempregados de longa duración, seguen a ser os grandes prexudicados dunha política económica liberal que apoia á banca e “esmaga á cidadanía”.

A portavoz de traballo do BNG denuncia que a “escusa do déficit” levamos a un modelo de sociedade “inxusto” que non serve, que debe ser cambiado porque abonda na “precariedade” e provoca “moito sufrimento”.

Neste sentido, afirma que 93.000 fogares galegos manteñen a todos os seus membros no desemprego e moitas familias xa non perciben ningunha prestación, “xa non valen os parches, as medias tintas nin as mentiras”, manifestou, hai que “mudar o fondo da política profundamente”.

Prado quer resaltar que as estatísticas e os datos da EPA ademais de cifras tamén son “historias de persoas e dramas familiares” que só é posible resolver con outras políticas e reclama do Goberno galego e dos seus conselleiros Beatriz Mato e Francisco Conde, “responsabilidade” ante esta situación

O BNG pide “un 25 de Abril Galego” contra as políticas do Partido popular

Pola súa parte, a deputada do BNG, Ana Pontón, en resposta a preguntas dos xornalistas tras unha rolda de prensa en sede parlamentar, afirmou que “Galiza precisa dun 25 de Abril” para rematar con políticas do Partido popular, a Troita e a U.E porque nos conducen “ao desastre social”.

“En Galiza rexístranse cifras inéditas que poñen de manifesto o medre do desemprego a respecto da media estatal” dixo, e denunciou a “maquillaxe” dos datos que non recollen os de miles de persoas que xa abandonaron Galiza, “con esas cifras rozariamos, dixo, as 300.000 persoas desempregadas”.

Pontón recriminou que o Goberno Feijóo non aborde o desemprego como primeira prioridade da súa xestión o que , ao seu xuízo, “constata o fracaso dun modelo que só se preocupa por salvar á banca e afogar a miles de persoas e pobos”.

A deputada lembrou que hoxe, o BNG tamén está presente nas manifestación e reivindicacións de Portugal e reiterou que o que precisa Galiza é o seu “particular 25 de abril” para rematar coas políticas “inxustas” que deixan na cuneta a milleiros de persoas.