Bouza: "O decreto de Sanidade non detalla a totalidade dos recortes"

A deputada do BNG, Ana Luísa Bouza interpelou hoxe á consellería de Sanidade, Rocio Mosquera sobre o Real Decreto de medidas urxentes para garantir a sostenibilidade do Servizo Sanitario e a súa prestación.

Trala intervención da conselleira, a nacionalista respondeu que “o decreto non define a totalidade dos recortes” e reprochou a titular de sanidade de “negar o contido do mesmo”, a pesar de establecer copagos en elementos vitais para a calidade de vida, reducir o transporte sanitario e obrigar aos pensionistas a adiantar o total do copago durante seis meses.

Sanidade baixo criterio economicista

Na súa intervención, a parlamentar do BNG asegurou que os problemas actuais da sanidade non serán resoltos a “golpe de decreto” e que as novas medidas producirán “unha catástrofe”.

O contido do Decreto sanitario xera “alarma social” no colectivo de doentes

Neste sentido, Bouza aludiu ao o Foro español de Pacientes que xa alertou da inconveniencia dun decreto baseado “nos custes” fronte os resultados e consecuencias de saúde.

A deputada asegurou que o contido do decreto sanitario xera “alarma social” no colectivo de doentes por deixar a porta aberta a “excluír a pacientes do sistema sanitario” por criterios económicos.

Profesionais sanitarios contra o decreto

Bouza lembrou que os profesionais tamén se pronunciaron afirmando que “cumprir o decreto do Ministerio de Sanidade vai contra a ética profesional” e resulta unha reforma trala que haberá “un antes e un despois” para o sistema de saúde porque persegue a desaparición das catro cualidades que o caracterizan, “a universalidade, a equidade, a gratuidade e a calidade”.

Baixo o “pretexto” da crise, o Goberno pretende desmontar a sanidade pública

Bouza asegurou que baixo o “pretexto” da crise, o Goberno pretende desmontar a sanidade pública, “si hai que escoller entre rescatar a sanidade e rescatar Bankia, dixo, nós queremos rescatar a sanidade”.

A parlamentaria concluíu a súa intervención criticando os novos recortes previstos no decreto por afectar especialmente aos usuarios do transporte sanitario, ás prestacións ortoprotésicas e o copago farmacéutico para pensionistas que deberán aboar o 10% dos medicamentos que se sigan financiando e o 100% dos que non se financien.