O BNG defende que a flota galega pesque en Mauritania e o PP vota en contra

Daniel Rodas lamentou o voto desfavorable do Partido popular que conleva a “renuncia” a defender os “lexítimos intereses” da flota galega no caladoiro mauritano

O portavoz de Pesca do BNG, Daniel Rodas defendeu hoxe unha emenda á proposta do Partido popular sobre accións da Xunta no debate de acordo de Pesca con Mauritania do que queda excluída a flota cefalopodeira galega nese caladoiro.

Mentres o PP se ampara na normativa europea e acepta as directrices da U.E, dixo Rodas, dende o BNG, “defendemos os lexítimos intereses da nosa flota no caladoiro mauritano” polo que instamos ao Partido popular a iniciar os trámites para que unha delegación, encabezada pola Conselleira de Pesca, Rosa Quintana, reclame ante a Unión Europea a “supervivencia da flota cefalopodeira no banco mauritano”.

Asemade, pediu o apoio á folga en Marín convocada polo sector en defensa da flota e reclamar do Grupo parlamentario do Partido popular europeo “o apoio a presenza da flota galega en Mauritania”:

O nacionalista lamentou que, unha vez máis, o Partido popular galego renuncie a defender “os intereses da flota galega” nese caladoiro e manteña “unha actitude intransixente” neste asunto.

O PP prioriza a normativa europea en prexuízo dos mariñeiros galegos

Na mesma comisión de pesca celebrada hoxe no Parlamento galego, o deputado Daniel Rodas tamén preguntou sobre a valoración do Goberno a respecto da cota de xarda asignada pola Unión Europea para o ano 2013.

En resposta á pregunta do nacionalista, o PP “defendeu a normativa europea”, a pesar dos prexuízos que está a provocar na flota galega.O deputado do BNG criticou que o Partido popular “aplique con total impunidade” os criterios da UE que “marxinan” dixo, gravemente á flota galega cun reparto de cota da xarda “ridícula” a respecto da envergadura da nosa flota.

Neste sentido, criticou que o mar estea cheo de xarda e a flota artesanal sexa obrigada a matar esta especie para despois “tirala ao mar por imposición da U.E”.