O BNG apoia aos Comités de empresa de VODAFONE ante o anuncio do ERE

Comites de Vodafone coa oposición no Parlamento galego

A deputada nacionalista, Montse Prado amosou hoxe o apoio do BNG aos Comités de empresa reunidos cos grupos da oposición no Parlamento galego

Comites de Vodafone coa oposición no Parlamento galego

Os comités de empresa de Vodafone na Coruña e Pontevedra mantiveron hoxe unha xuntanza en sede parlamentar co fin de acadar o apoio das forzas da oposición ante o anuncio dun ERE.

Os traballadores transmitiron a súa preocupación pola intención da empresa de despedir a 492 persoas que representan o 13,1% das 3.752 que actualmente traballan na compañía no conxunto do Estado e que en Galiza están localizadas, 127 en Vigo, 64 na Coruña, 1 en Lugo e 1 en Ourense.

O BNG expresou o seu apoio ás reivindicacións dos traballadores e rexeitou que se leve a cabo o ERE en Vodafone en Galiza polas graves consecuencias ao que sumou que este sería un segundo despido colectivo xa que en febreiro do 2013 aplicou un ERE que afectou a 902 persoas (28 en Vigo,23 na Coruña, 3 3n Ourense e 1 en Lugo) entre despedimentos, externalizacións e modificacións substanciais das condicións de traballo.

Prado reiterou o apoio aos traballadores e anunciou que o BNG presentará todas as iniciativas necesarias dirixidas ao Goberno galego para frear o depedimento d@s traballadores de Vodafone en Galiza.