Jorquera empraza a Feijoo a convocar eleccións en Santiago e cesar aos imputados

O portavoz do grupo parlamentario do BNG acusa a Núñez Feijoo de “campión do escaqueo” por non tomar decisións sobre unha situación que prexudica gravemente á cidadanía de Compostela

Na quenda de preguntas ao Presidente, o portavoz do Grupo parlamentar do BNG, Francisco Jorquera urxiu a Núñez Feijoo a explicar a situación do concello de Santiago, tralas as imputacións do alcalde e edís do Partido popular por presuntos delitos de corrupción.

Para o portavoz do BNG, Feijoo debe iniciar a convocatoria de eleccións municipais e cesar ao alcalde e concelleiros do Partido popular pola súa imputación o que está a provocar a “ingobernabilidade” do concello de Santiago.

Núñez Feijoo, “Campión do escaqueo”

De “ campión do escaqueo” definiu ao nacionalista a Presidente da Xunta por non explicar a que refería cando manifestou que “non lle parecía normal” o que estaba a acontecer no concello de Santiago, referíase vostede, inquiriu Jorquera, a que tivera que dimitir o número tres da candidatura Angel Espadas, “ látego do botellón” sorprendido ebrio e durmido o volante e unha persoa recolocada como xefe de Gabinete por Conde Roa en prisión preventiva por diferentes delitos de corrupción?.

Ou referíase, engadiu, a dimisión como alcalde do propio Gerardo Conde Roa imputado por fraude a Facenda pública e posterior imputación por prevaricación e acoso a un policía local para modificar o atestado que comprometía a Angel Espadas.

Alcalde e Corporación imputados en presuntos delitos de corrupción

O nacionalista tamén aludiu as imputacións do sustituto de Conde Roa e actual Alcalde de Santiago, Angel Curra e á do seu xefe de gabinete, á do concelleiro de Tráfico, Albino Vázquez, á de de Educación, Rebeca Domínguez e a Juan de la Fuente tamén concelleiro.

Para Jorquera, a solución do PP, explicou, non é botar man do número 18 da lista porque a filla do candidato está empregada na galería investigada por presuntos casos de enchufismo nas contratacións de persoal.

Jorquera coincidiu, ironicamente con Núñez Feijoo en que “o está pasando en Santiago non é normal” e esa frase, dixo, é unha “demostración da súa grande sagacidade”.

Un concello incapaz de aprobar os orzamentos

Xa en ton máis sobrio, Jorquera afirmou que a situación política do concello de Santiago non é para tomar a broma e a imaxe que se está a transmitir, mesmo en medios estranxeiros, é a dun “goberno incapacitado, sumido no caos e desacreditado”, ademais de incapaz de aprobar sequera os orzamentos, “un PP dividido, no que ninguén se fía de ninguén”, aseverou.

Jorquera manifestou que non abonda que o Presidente da Xunta “tente lavarse a cara” neste asunto con declaracións como que “non lle parece normal o que está a pasar en Santiago ou que o Sr. Bárcenas lle repugna”, asuma vostede a súa responsabilidade como Presidente da Xunta e Presidente do Partido popular e inicie os trámites para convocar eleccións xa, concluíu.