Jorquera acusa a Feijóo de ser "refén da oligarquía madrileña" e practicar o engano en Galiza

Francisco Jorquera acusou hoxe ao Presidente da Xunta de Galiza de “estar ao servizo da oligarquía de Madrid” e renunciar a defender a política de impulso industrial en Galiza.

A Xunta non demandou ao Goberno central manter NCG Banco

A través da pregunta ao Presidente, Jorquera acusou a Núñez Feijóo de practicar a política do “permanente engano”.

Neste sentido, o deputado criticou o “desleixo” do goberno galego ante a desaparición das caixas de aforros galegas e leu unha resposta do Goberno central á unha pregunta do BNG en Madrid que confirma que “non hai constancia de que a Xunta de Galiza dirixira ningunha demanda ao Goberno sobre a necesidade de contar cunha entidade financeira territorializada en Galiza...”

Asemade, a resposta do Goberno central ao BNG recolle tamén a previsión da venta de NCG Banco polo FROB antes de que acabe o período de cinco anos establecido para a reestruturación da entidade.

Evitar o desmantelamento industrial en Galiza

O parlamentario do BNG asegurou que “empresa que abraza Feijóo, empresa que vai a pique” e entre as que nomeou, a Pescanova, Alimentos Lácteos, Navantia, Barreras e Santa Bárbara.

Ao desmantelamento industrial, Jorquera sumou o “roubo das preferentes” , o Sr. De Guindos, dixo, “ten o descaro de afirmar que Estado español non é Chipre” pero mentres en Chipre, explicou, o seu Parlamento impide unha quita a pequenos e medianos aforradores, aquí “roubase aos pequenos aforradores galegos”, por unha “lei de Rajoy que legalizou a quita” apoiada polo voto favorable dos deputados e deputadas do Partido popular de Galiza, “unha lei, que vostede, non recorreu a pesar de que espoliaba a miles de aforradores galegos”

Jorquera manifestou que “600 millóns de euros de aforros galegos son destinados a recapitalizar a Banca”, vostede, concluíu “algo terá que dicir sobre algo este roubo.