Tereixa Paz pide a Rueda que destitúa ao Delegado de Ourense por "corrupto"

A deputada nacionalista recriminou ao conselleiro de presidencia, Alfonso Rueda  presumir de “ aforro e transparencia” mentres os delegados territoriais do PP custan a Galiza 10 millóns de euros ao longo da lexislatura

Trala comparecencia do conselleiro da Presidencia, Alfonso Rueda para informar das liñas de actuación da consellería, a deputada nacionalista, Tereixa Paz pediu a “destitución inmediata” do Delegado territorial de Ourense, Rogelio Rodríguez, a quen acusou de “corrupto” por ter defraudado 150.000 euros de fondos europeos segundo reza a sentenza do ano 2009 da Audiencia Nacional.

Asemade, engadiu, hai un procesamento por vía penal no que será xulgado por “malversación de fondos públicos e falsidade documental”, polo que volveu pedir “a destitución” do representante da Xunta na provincia de Ourense por ter mercado con “fondos públicos” un terreo e unha nave para unha planta de biomasa.

Tereixa Paz tamén aludiu a condición de alcalde de Arnoia de Rogelio Martínez no momento dos feitos e denunciou a “conivencia” do propio conselleiro Rueda nunha actuación falta de “transparencia e decencia”. Paz preguntou se esta é a “rexeneración democrática que pretende facer o Partido popular cando predica unha administración “aforradora, legal e austera”.

O Bipartito once competencias, a Xunta do PP ningunha

Noutra orde de cousas, a parlamentaria criticou a falta de xestións da Xunta de Galiza co Goberno central para conseguir máis competencias e criticou que o conselleiro Rueda cualificara de “fracaso” do bipartito conseguir once en catro anos cando a Xunta co Partido popular non conseguiu ningunha.

A parlamentaria nacionalista tamén censurou o “triunfalismo” do vicepresidente Rueda sobre os fondos europeos e criticou que as negociacións da Xunta custáranlle a Galiza 3.500 millóns, “a Xunta non foi quen de de acadar uns baremos de reparto dos fondos europeos para favorecernos”.

Medidas propagandísticas para Igualdade

A parlamentaria rematou a súa intervención manifestando o seu malestar polas previsións da Xunta en materia de Igualdade, “máis de trescentas medidas serán postas en marcha” afirmou Rueda ao que a deputada do BNG respondeu que “é o momento de traballar” e non presumir de coordinar os centros de información ás mulleres dende os concellos cando a realidade confirma que á chegada do PP á Xunta a primeira medida foi pechar estes centros de información.

A loita contra a violencia de xénero non é só “unha proclama”,é traballar a prol da igualdade pero non poderemos traballar nesta liña se vostedes se empeñan en eliminar todos os programas de “igualdade, de corresponsabilidade e de acceso das mulleres ao traballo”.