Cosme Pombo denuncia novos recortes no comezo de curso

O deputado do BNG formulou unha pregunta ao conselleiro de Educación sobre as previsións para o curso 2015-2016 e denunciou os recortes en profesorado e servizo aos alumnosCosme P2

Pleno.- O parlamentario do BNG, Cosme Pombo formulou hoxe unha pregunta o conselleiro de Educación, Román Rodríguez sobre as previsións da consellería ante o curso 2015-2016.

O deputado recalcou que os recortes son continuos dende a chegada de Feijóo no ano 2009 ao Goberno. Sei, dixo, que vostede considera suficiente a dotación de profesores pero hai dúas semanas a Plataforma en defensa do ensino público denunciaba os “continuos recortes educativos” e Ampas de centros públicos demandaban que se desdobren aulas que superan os 25 alumnos alumnos por aula, “o curso non comeza ben” porque hai máis de cen aulas en Galiza que necesitan os desdobres.

A Lomce tenta impoñer o “ideario político do PP a presa”, contra a opinión da comunidade educativa e a costa de deteriorar o ensino público. Vostede non presentou novas medidas a prol do noso idioma a pesar de asinar un manifesto coa Mesa pola Normalización Lingüística. Continúan ao redor do corenta por cento do alumnado tendo que mercar os libros de texto e material didáctico e pagar un servizo de comedor que antes era gratuíto, “máis recortes en profesorado mentres a Consellería segue a subvencionar o ensino privado que segrega por xénero”.

O parlamentario do BNG replicou que “ non sei de que país me fala vostede” só na cidade da Coruña hai máis de 200 centros sen dotación de profesorado necesario e o rural galego está agrupar varios niveis de alumnos, “son alumnos,recalcou, non son números” e necesitan máis apoios que o resto. Estamos, dixo, ante unha situación grave, e sabe que hai centros que reclaman atender a diversidade, concluíu.