Resultado económico da campaña das eleccións Xerais de 2016
O Consello Nacional do BNG acordou trasladar a toda a militancia do BNG a relación de gastos das pasadas eleccións xerais. A continuación, esta información pasará a ser pública, pendurándose da páxina web oficial do BNG.
En relación cos ingresos, procederon exclusivamente da cota extraordinaria conxunta (para eleccións xerais e galegas) entre militantes, así como de doazóns de simpatizantes. Isto é: toda a campaña foi sufragada directamente pola militancia e base social nacionalista. A día de hoxe, están xa pagos e debidamente xustificados todos os gastos ocasionados.
Gastos (21% IVE incluído) | |
Deseño |
13.164,80
|
Papelaría (impresión de cartaces, despregábeis, sobres e papeletas) |
20.052,80
|
Medios, web, redes sociais |
1.693,42
|
Fondo escenarios (15 actos nacionais) e plótters |
657,76
|
Faixas |
3.630,00
|
Produción de 15 actos nacionais (son, luz, montaxe, etc) |
30.149,21
|
Vídeos electorais / fotografías |
7.568,79
|
Alugueiro de locais apra actos públicos |
1.250,70
|
Desprazamentos diversos |
2.431,00
|
TOTAL |
80.598,56
|
Entre as actuacións que provocaron un aforro significativo nesta campaña, destacamos as seguintes:
* Non se asinou ningún crédito con ningunha entidade bancaria ou financeira.
* Non se enviou correo masivo (mailing) nin se imprimiron papeletas do Senado.
* Non se contrataron inserimentos publicitarios na imprensa escrita, agás no semanario Sermos Galiza.
* Suprimíronse os envíos por transporte e/ou mensaxería. Compañeiras e compañeiros de cada unha das comarcas desprazáronse a Compostela para recoller o material de campaña, trasladalo ás súas comarcas e logo distribuílo en cada localidade.
* Non se contratou a nivel nacional ningunha empresa para a colocación de material de propaganda en farolas (PVC's), pontes ou rúas (faixas). Foron directamente militantes do BNG.
* Non se procedeu ao alugueiro de vehículos destinados a megafonía. Foron substituídos por vehículos particulares de militantes aos que se lles adheriron imáns co logotipo do BNG.
* Aproveitouse material de propaganda xenérica procedente doutras campañas das diferentes comarcas, reutilizándoo.
* Non se contratou ningunha empresa para apoiar o traballo en redes sociais. O que se fixo neste ámbito cabe vinculalo en exclusiva á capacidade de iniciativa e imaxinación das nosas compañeiras e compañeiros.
* Compañeiras e compañeiros que colaboraron na composición e interpretación de audiovisuais e temas musicais fixérono gratuitamente e cederon os seus dereitos de autor/a ao BNG.
* Os reforzos de persoal para traballo diario de cara aos medios de comunicación non supuxeron incremento de gasto: unicamente recolocación no caso das circunscricións de Pontevedra, A Coruña e Lugo, e traballo non retribuído, durante toda a campaña, por parte dun compañeiro no caso da circunscrición de Ourense.
Por último, só aclarar que a relación de gastos é nacional. Ten a ver, daquela, co material e servizos contratados a nivel nacional. Non están contemplados outros gastos, en calquera caso menores, realizados por algunhas comarcas e localidades.