Luís Bará: "A carta que enviou a Xunta a Fomento polos atascos da AP-9 é como a dos Reis Magos"

Luís Bará
Luís Bará

Pide sancións para AUDASA, que de novo volveu “secuestrar” a milleiros de usuarios e usuarias durante horas polas obras de ampliación de Rande

O deputado por Pontevedra Luís Bará reclamou a apertura dun expediente de sanción contra AUDASA tras os atascos de horas que soportaron milleiros de galegos e galegas o pasado 27 de setembro debido ás obras de ampliación de Rande, que motivaron o peche dun carril sen que existira por parte da concesionaria información previa para evitar o colapso.

Bará fixo esta reclamación ante a conselleira de Infraestruturas Ethel Vázquez, quen replicou que desde a Xunta se lle remitira unha carta ao Ministerio de Fomento en relación a estes feitos. “Debe de ser a carta aos reis magos”, ironizou o deputado nacionalista, tendo en conta que dúas semanas despois non se recibiu contestación algunha, nin se adoptou ningunha medida compensatoria para os usuarias e usuarios que, unha vez máis, “quedaron secuestrados durante horas por AUDASA con total impunidade”.

O parlamentario pontevedrés lembrou todas as propostas presentadas polo BNG para corrixir estes abusos da concesionaria e corrixir o deficiente servizo que presta na AP9, “servizo de terceira, pero iso si, tarifas de primeira, e cada día 20.000 galegos e galegas soportan a estafa legalizada das peaxes”. Por iso, ademais do expediente sancionador á concesionaria, o Bloque reclama a posta en marcha dun protocolo de actuación para que se abran as barreiras cando as retencións acadan o quilómetro.

Ademais, e tendo en conta os inxentes beneficios de AUDASA, a formación nacionalista pide que se recupere todo o persoal suprimido nas cabinas de peaxe, o que, ademais, redundaría nun mellor servizo.

O caos e o colapso vivido na xornada do 27 de setembro na AP9 alcanzou tamén a PO-551 en Moaña, “de tal xeito que o atasco chegou ata o límite do concello de Cangas”, denunciou Bará,  quen se preguntou pola utilidade da “famosa” comisión creada “ao máximo nivel” con integrantes de Fomento e da Xunta. “Vale para algo máis que para lavarlles a cara polo vergoñento veto ao debate da transferencia da AP9? Na xestión diaria desta infraestrutura vital para Galiza queda claro que non”, concluíu.

 

Máis en Novas
Afíliate, faite do bloque
Anímate a dar o paso, súmate ao proxecto do BNG