Montse Prado denuncia a “utilización do Partido popular” dos medios públicos galegos

A parlamentaria afirmou que a Tele galega ofrece unha imaxe de “Galiza irreal e manipulada” que beneficia ao Partido popular

Montse Prado

A través dunha pregunta parlamentaria sobre os criterios para interromper a programación do pasado día 7 de maio e “emitir en directo” a reunión do Presidente da Xunta co presidente da Sepi e o alcalde de Ferrol, pouco despois de anunciar a construción en Navantia-Ferrol dun buque, a deputada do BNG, Montse Prado considerou que “non ten xustificación” o corte de emisión agás para beneficiar os “intereses do Partido popular”.

Noutras ocasións, explicou Prado, non se interrompe a programación para dar conta dos problemas das preferentes, as sancións aos emigrantes retornados ou a petición dunha comisión para investigar o accidente de Angrois “no que morreron 80 persoas”.

Na súa intervención tamén se referiu “ao agravio comparativo” con Galiza ante a construción dun gaseiro en Puerto Real mentres en Navantia-Ferrol será construída “unha pequena patrulleira” e a televisión de Galiza non fixo ningún especial de cantos postos de traballo xera un e outro proxecto, recalcou.

A deputada suxeriu ao director do CRTVG utilizar as roldas de prensa, posteriores á celebración da Consello da Xunta para interpelar ao Presidente sobre as razóns de que Galiza non conte coa construción dun gaseiro ou porque non cortan a emisión para informar das imputacións dos cargos do Partido popular en Santiago de Compostela. Será, preguntou que as imputacións “non favorecen ao PP e a propaganda do corte de chama irreal si ?”

A parlamentaria cualificou de “indecente” o uso dos servizos informativos da TVG que comparou co “NODO” franquista, ao servizo de Feijóo e do Partido popular.

Montse Prado concluíu preguntando polo interese da Televisión galega por emitir a opinión dos sindicatos estatais sobre a construción de buques mentres foron “ninguneadas” as organizacións sindicais galegas.

Pola súa parte, Sánchez Izquierdo xustificou a interrupción da emisión asegurando que o programa “A Revista” realiza desconexións “de praxe diaria” en función da importancia informativa que interpretan os responsábeis dos servizos informativos.