O BNG acusa ao Goberno galego de “falta de compromiso” para axilizar os indultos

Tereixa Paz reclamou accións concretas ante o Ministerio de Xustiza e o Goberno do Estado para acelerar os indultos das traballador@s galeg@s: Tamara, Ana, Carlos e Serafín condenados por participar en mobilizacións para reivindicar dereitos laborais

Tereixa Paz en sesión plenaria

Na formulación da pregunta parlamentaria ao Goberno, a nacionalista lembrou que onte mesmo, o Parlamento formalizou unha declaración institucional “por unanimidade”co fin de solicitar o indulto das traballadoras, Ana González e Tamara Vidal condenadas a tres anos de cárcere por participar nunha folga no ano 2010.

Na súa intervención, Paz reclamou do Goberno galego accións para que o Goberno do Estado acorde, “con carácter inmediato” a concesión da medida de graza para as dúas traballadoras.

Asemade, lembrou que noutro pleno celebrado no Parlamento galego o 26 de febreiro, tamén foi aprobada unha declaración institucional, por iniciativa do BNG, para solicitar o indulto para outros dous traballadores condenados a tres anos de cárcere por participaren nas mobilizacións en demanda dun convenio colectivo para o transporte da provincia de Pontevedra, Serafín Rodríguez e Carlos Rivas. Pasados catro meses, comprobamos que non se ten producido ningún avance polo que reclamamos un compromiso da Xunta para que se “efectivice a solicitude” de ambas peticións de indulto ante o Ministerio de Xustiza e o Goberno do Estado.

A parlamentaria cuestionou que a mesma Fiscalía que recorre o auto que imputa a irma do Rei, presentara un recurso ante a xuíza do penal que suspendeu temporalmente a entrada en prisión d@s traballador@s condenados. Na Fiscalía, dixo, “hai mando único” con Torres Dulce e Ruíz Gallardón en Madrid.

A Xunta apoia a Declaración institucional pero non se compromete a iniciar accións para acelerar os indultos

Pola súa parte, o vicepresidente da Xunta, Alfonso Rueda afirmou que o Goberno galego “intentará apoiar o acordo parlamentario” que será trasladado ao órgano competente.

A deputada lamentou “a falta de compromiso” da Xunta e considerou que esta postura do PP representa “un lavado de cara” do Goberno do Estado.

Dende o BNG, dixo, consideramos que é unha “escolla política” do Consello de Ministros conceder o indulto das traballadoras e sindicalistas que defenderon os seus dereitos laborais e sobre as que recaeu toda a “dureza” do Código Penal ou polo contrario, continuar indultando a “banqueiros e imputados do Partido popular por meter a man na caixa”.